Busralyaa Kullanan varmı aranızda bizde şimdi aldık Benim kızım gece 2 buçuktan sabah güneş doğana kadar 6.30 7′ye kadar uyumuyor full enerji ben de artık yıprandım uykusuz kalınca sinirli oluyorum dün gece ağladım sinirden eşim aldı çocuğu doktora söyledik doktor bunu önerdi içeriğine baktım çok içerik okuyan bir anneyim temiz ve bitkisel ürün kullanan var mı aranızda
Kusannesi Busralyaa kullanıyoruz ama o uyku ilacı değil sadece direnmeden daha rahat uykuya geçiyor oglum, yani içirim uyusun diye bisey yok. Melisa zaten rahatlatıcı bir bitki
Busralyaa mucizelerin_annesi ben de pek detaylı post bulamadım kullananlar buraya yazarsa Bu bir detaylı post olsun😅♥️
Gamzeebrtu Ben de kullanıyorum oğluma, günde bir defa , doktorumuza danışarak aldik her aksam veriyorum memnunum canim oglum o kadar uyku sevmiyor ki bazen o bile etki etmiyor ama genel anlamda güzel bir damla
Muhasebeciana Busralyaa bizde aldik kullandik ilk kullandigimiz gun etki etti daha da etmedi bacim 😏😁 kaldi oylece sise vallahi
Soraz39 Busralyaa ben kızıma kullanıyorum çok memnunum.Her gece 10-12 defa uyanan kızım damlayı kullandığımdan bu yana 2-3 defa uyanıyor.Öyle bebeği bayılmış gibi uyutmuyor yani.Uykuya çok daha rahat geçiyor.Doktor önerisiyle kullanmaya başladım düzene girince bırakıcaz dedi.
momyshark1 Busralyaa çok araştırıp almıştım 1 hafta kadar kullanabildik malesef. Uykuya geçişi kolaylaştıran bir ilaç sık uyanmalarda malesefki etkisi yok gibi