ozgesahiiin Kizlar kizimin emziklerini surekli kaynatiyorum.Markasi wee. Emdigi kisim degil ama silikon kısmın tepe noktasi umarim anlatabilmisimdir 😅 kil tuy dolmus nasil temizleyebilirim
sheesyelllow ozgesahiiin at yenisini al zaten çok pahalı bişey değil yani ben tedirgin olurdum ya kaldıysa diye
Mom084 ozgesahiiin kıl tüy derken ben anladım ne demek istediğini onların azcik oynayınca çıkıyor ordsn tüy gibi de değilde değişik bişey işte anladkm ama 😅😅😅😅😅
Adnsare_p ozgesahiiin atıyorum ya çünkü çıkarıp temizlemeye kalktım.birtaha takılmadı bende atıyorum artık biraz önce aldım yenisini kızım on aylık çok emzik değiştik kaynatirim aralıklı çok kirlenmez ama bir şey olsa dayanamam veremem pis pis
Bebegimm1 ozgesahiiin ic taraftann bahsediyorsunuz sanırım bende o dertten müzdaribim yenisini almaktan başka çare kalmiyor ve ben o kadar dikkat ediyrm yere dusse koltuga dusse hemen yikiyorum ama o emzigin içine nasıl kıl giriyor aklım almiyor