Bebeğim 16 günlük dün hepatıt b aşısı yapıldı hemsireye sordum huzursuzluk ateş vs yapar mı diye yok hayır dedi ama kızım dünden beri ne uyuyor ne duruyor sürekli besliyorum altı temiz gazını çıkarmaya çalışıyorum nurse harveys damla da veriyorum ama yok yok yok acaba aşıdan mı? Sizlerde de böyle olmuş muydu?