Deletedmom27337 zeynepduha acıktıkça. Uyanınca emziriyorum zaten kendi doymaya başlayınca oynamaya başlıyor memeyle. Sonra biraz zaman geçiriyoruz. Acıkınca mızırdanmaya başlıyor. İlk az miktarda mama veriyorum sonra tekrar emziriyorum. Zaten memede uyuyor :)
Bayanironi zeynepduha valla ben her fırsatta emziriyordum hala da öyleyim yemeğini bile yese ardından dayıyorum memeyi 😂
Melekkizimmzeynep zeynepduha ben mama kullanıyorum cnm 3 saatte bir mutlaka acıkıyor hanimefendi mama verenler su da veriyor musunz
Deletedmom27337 Melekkizimmzeynep mama sonrası ağızda kalan mama artıkları pamukçuk olmasına neden oluyormuş o yüzden ağzı temizlensin die 5-6 damla su ver dedi doktorumuz ve ebemiz. O yüzden 3 günlükten beri su veriyorum ben mama ve meme ilerliyoruz
Bayanironi zeynepduha evet 😂 bide sarılık ihtimaline karşı bulduğun her fırsatta emzir zararı yok zaten o ayda bebekler kusuyorlar azdan az çoktan çok gider bunu niye söyledim bilmiyorum ama havalı söz 😂😂
Asyossmoms Gündüz 2 -2.30 saatte bir gece ne zaman uyanırsa😏 ama bu gece 6 saat uyumuş, o uyuyunca ben de uyumuşum 🥺 alarm kurcam artık
Zeyzey16 Asyossmoms aaa benim de ilk kez bugün 6 saat oldu açlığı 😳 gündüz 2-3 saatte gece de uyanınca emiyordu ama dün gece 6 saat olmuş 😞 3,5 saatte uyanmıştım takip ettim baktım uyuyo dedim 4 saat olsun ben de uyumuşum öyle(23.00-05.00)
Asyossmoms Zeyzey16 yaa bazen yapıyorlar böyle demek ki🥲 direkt annemi aradım sordum acıksa uyanır ağlardı dedi🙈 belki de vicdan azabı çekmeyeyim diye😁
Rmengi zeynepduha bizde 2 aylik olduk, doktorumuz artik gece uyandirmayin kendi acıkıp uyanmazsa dedi ve gün icindede acikmazsa verme dedi benim ki gece 1 kere kalkıyor dokunmuyorum hic acikmazsa