saripapatyam2 Arkadaşlar yarın 5,5 aylık oğlum sünnet olacak alerjili olduğu için endişeliyim biraz 😔 bir problem oldumu sizlerde.. birde paranox fitil şimdiye kadar hiç kullanmamıştım sünnetten sonra kullanmam gerekecek fitil bir sorun yaratmaz değilmi?
Asafeymeninannesi saripapatyam2 o fitil bebişi pamuk gibi eder sabaha kadar uyumasını sağlar Geçmiş olsun şimdiden 🙏❤️
Mervea saripapatyam2 alerji bir sorun teşkil etmez sünnet için 46 günlükkrn yaptırmıştık oğlumu fitil verince rahat etti
Esmakiral saripapatyam2 illa fitil kullanmak zorunda değilsiniz.ben hiçbişey kullanmadım mesela.sadece pipisine sürmemiz için fito krem verdi onu sürdüm.ne şurup kullandım ne fitil.çok ağrısı olursa huysuzlanırsa verirsiniz kendinizi şartlandırmayın .aç götürün amaliyattan sonra hemen emzirirsiniz
saripapatyam2 Esmakiral teşekkürler inşallah gerek kalmaz fitile. Çevrede Önceden sünnet olup kötü geçenler insanı biraz evhamlandırıyor malesef 😔