Post acıyorum ama çok geri dönüş olmadığı için kapanıyor suan için doktora gitme durumum yok en son saglikocagindqki hemşirelik 1 yaşına geldiği an kan ve d vitamininin bırakın demisti bizde bıraktık ama simdi dili çok kötü bebeğimin kırmızı kabarcıklar var ve hicbirsey yiyemiyor :(((