Rozalinda aslında korse taksan bütün ağrıların sızıların hafifler biliyor musun? Bana doğumdan sonra ilk kaldırdıları zaman hemşireler taktı, doktorum öyle demişti. Aşırı rahattım çok çabuk toparladım. Ağrım sızım hiç olmadı. Korse çok iyi destek oluyor. Hatta korseyi çıkarınca rahat edemedim o boşluk hissi rahatsız ediyor insanı 🤷🏻♀️