Sehergkmen Merhaba 1 hafta oldu normal Doğum yapalı bugün doktor randevum var dikişlerinizi nasıl muayene ettiler nasıl baktı doktorlar çok korkuyorum da 😔
Nekwa Sehergkmen hic korkma canim sadece bakiyor gerekmediği surece asla eliyle dokunmuyor merak etme. 2 doğum yaptim bir sorun cikmadi Hatta 2. De dikişlerin erken iylescegi mujdesini verdi dr. 1 ipim sarkiyomus gerçekten 12 gunde düştü 😊
Aybukealtintas Sehergkmen 38. Günde gitmiştim ilk muayene ye, çatal a yatırıp parmak la ve bakarak muayene yapmıs tı doktorum
1850 Sehergkmen normal dogumsa catala çıkartıp ıç ve dış dikişlere alttanda muayene yaparak bakıyorlar
Gizemeren Nekwa dikişler düştükten sonra bir daha bakıyor mu doktor lohusalık bittikten sonra bir daha gel lohusalığı bitirelim demişti doktorum
Nekwa Gizemeren ben 2sinde de gitmedim 40 çıkınca canim bir sorunun olmazsa seninde gitmene gerek yok