Arkadaslar aranızda covid sonrası saçkıran olan varmı veya geçiren yakınız bana destek olurmusunuz ne yapacagımı şasırdım doktora gittim bugün birsürü kan testi verdin sonucları bekliyorum ama 6 yerinde var belime kadarsaçlarım var öylede güzel bakardımki çok üzüldüm 😭