Cinarrryigit Hanimlqr iki tane gömülü 20 yaş dışim var bebeğim 8 aylık ameliyat sonrası kullanılacak ilaçlar ve yiyip icememek sütümü etkilermi benzer durumu yaşayan varmı çektirmesemde artık sona geldim bu konuda çektirip kurtulmak istyrm
Defnemm22 Cinarrryigit diş hekimi asistanıyım merak etme çok zorlamazsın antibiyotik ve ağrı kesici verir sadece emzirdiğini söyle ona göre yazar zaten yemek konusunda da 3 gün sıcak şeyler yiyip içmiceksin çayı bile ılık içmiceksin sıcak olmıcak birde yumuşak yemekler yani çatalla kolayca ezebildiğin herşeyi yiyebilirsin sorun yok bir kaç gün yumuşak da olsa çekilen tarafla yeme
Organikumos Cinarrryigit antibiyotik ve ağır ağrı kesiciler veriyorlar çünkü gerçekten ağır bir operasyon aslında. Dikiş vs olucak. Sen elinden geldikçe sütünü o zamana kadar depola ve o süreçte mama takviyesi ve süt stoğunla idare et. O süreçte de sütünü bol bol sağıp dökmeyi unutma emzirme sıklığındaki gibi devam et sağmaya . İlaçların bittikten 24 saat sonra emzirmeye devam edebiliyorsun diye biliyorum. Çok geçmiş olsun.
ZehraSareMom Cinarrryigit Ben oldum ameliyat yaklasik 1.5 sene oldu ama sonrasi tam bir felaket gibiydi pipetle beslendim kac gun ilaclarim vardi antibiyotik onlari kullandim dikis yerlerim iyilesene kadar ve yüzüm gozum sisti morardi yanagim bunlar olagan seyler korkulacak bir sey yok ama bebeginiz etkilenir diye düsünüyorum.
Merve-HanifeDuru Maalesef yaşar çünki beslenme şekliniz sadece çorba olacak katı birşey yiyemeyeceksiniz ve aldığınız ilaçlar ekstrası 😔 Çok geçmiş olsun 🌺
Zalimsin Ben gömülü diş ameliyatı olup aynı gün yemek yedim açıkçası öyle aç kalacağın hele ki sütünün gideceği kadwr aç kalacağın Bi durum değil, 20lik diş ağrısı çok zor çektir kurtul ilacı emziren anneye göre verir zaten doktor