Funda0506 ben hipp ve smilac kullandım ikiside kabız ve gaz yaptı. Ikınır öyle ağlardı canı çok acırdı. Özellikle smilac bizi hastanelik etti. Sonra tavsiye üzerine aptamil conformile geçtim 3 4 gün de bir yapıyor ama rahat yapıyor yavrum gazıda azaldı. Çok iyi geliyor kesinlikle tavsiye ederim