Benim kızım 6 aylık ilk 3 ay anne sütü içti sonra bıraktı şuan ek gıdalara başladım ama yine uyurken mutlaka mama biberon çekmek istiyor süt yumurta ve fındığa alerjisi var sütsüz mama önerdi onu asla içmedi sma kullanıyorum ilk günden beri guigoz diye bir mama var kullanan var mı acaba Türkiye de yok şuan