Mirsim cok sukur saglikliyim,illaki yemisimdir. Asla kimseyi ne yedirdigi ile alakali elestirmem,tarif veririm o ayri. Herkes kendi cocugu icin kendince en iyi olani yapıyordur. Oglum 8 aylik 3 ana 2 ara ogun seklinde besleniyir. 5 cesit muhakkak yiyecekleri olur. Iki ogun ayni seyi yedirmem,yedirsem de sorun degil tabi ki