Emziriyorsanız emzirirken ya da biberonla besliyorsanız da fark etmez, beslerken güzel şeyler söyleyin onu sevin okşayın, ağladığında uzun süre ağlamasına izin vermeden kucağınıza alın oynayın sevin şımarır diye korkmayın, birlikte daha çok kaliteli zaman geçirin, canını yakacak şeylerde baba refakat etsin mesela aşı olurken bacaklarını siz tutmayın ya da ilaç veriyorsanız sevmiyorsa siz içirmeyin baba içirsin gibi. Sürekli bebekle vakit geçirdiğimizde sabrımız azalabilir ve bundan ötürü biraz daha “of ya yoruldum” diyerek bakım veriyor olabilirsiniz bu tabii ki de normal,ama bebekler bu hisleri hissedebiliyorlar, bundan ötürü size yardım edecek sizi en azından bir kaç gün rahatlatacak birilerini çağırın anneniz gibi. Bu sayede dinlenebilirsiniz.
Ama o aylardaki bebek kendine bakım veren kişiye çok elzem bir durum olmadığı sürece bağlı olur. Yani şiddet vs gibi. Sizin de öyle bir davranış sergilemeyeceğiniz çok açık 😊 O yüzden bence kendinizi çok üzmeyin. Eminim sizi de çok seviyordur.