glbgci Ceeylaan benim oğlum 4 aylıkken oturmayı çok istediği için biraz biraz oturtmuştuk yürüteçe de 6 aylıkken bindirdik çok sevdi
iki_prens_annesi Bn ilk oglum ve ikinci oglumu 10 aylikken 15 20 dk tek koyuyodum cok fazla iyi degl hem yurumesi acisinda zararliydi fazla durmuyolardi icinde zaten 😄
Sofiyovamagamed 6 ayliken olur ama cok deyil bir yada iki saat beli icin sakincali erken koymayin mumkunse.
Giizz Ceeylaan yürütece hiç koymadım önerilmiyor sağlıksız ve ev kazalarının çoğu bu yüzden oluyor. 5.5 aylıkken 15 dk destekli oturttum
Sinemmmmm Ceeylaan ben 7. Ayda koymaya basladim 11 ayligiz 6 aylikkende oturmaya basladi 5 aylikken destekli oturtuyordum
ezogelinn Ceeylaan 5.5 aylık oturtmaya başladım 7 ay 10 günlükken yürüteçe koydum ilk günler 5 10 dk duruyordu şuan 10 aylık günlük 1 saati buluyor