AslhanDivarc Merhaba anneler merak ettiğim bir şey var. Her ay gittikçe bebişlerimizin mideleri büyüyor.buna bağlı olarak ta içtikleri süt miktarı artıyor. Peki göğüslediniz nasıl adapte olucak bu artışa. Daha sık mı emzirince artıcak. Yoksa bebeğin emiş gücü arttığı için o çektikçe yetmiyor diye sinyal gidip mi artıcak kafam karıştı. Bildiğim kadarıyla bebek büyüdükçe beslenme sıklığı azalıyor. Peki bu olay nasıl bir şey?
Sumeyyeabic AslhanDivarc benim sütüm yetersiz geliyor zaten diğer aylar inslalah artar karışık bi durum
AslhanDivarc [bilinmeyen] aynen o nerden bilecekmiş ki benim bebeğim ne kadar emecek😀 o yüzden endişem ya yetecek kadar üretmezse 😊
AslhanDivarc Sumeyyeabic inş ya şimdi yetiyor ama gelecek aylarda belirsiz inş hepimize bol sütler diliyorum....