Masalll1 ikibabybirmom bunun kiloyla alakası olduğunu düşünmuyorum zayıf bebeketede gaz oluyor. Kızım misal normal kiloda bir bebekti ama aylarca gaz problemi yaşadık
Kadifemsii ikibabybirmom alakası olduğunu sanmıyorum kızım toplu bir bebekti hiç gaz problemimiz olmadı
ikibabybirmom Masalll1 bugün sağlık ocağında kontrolümüz vardı 1 aylık oldu oğlum doğum kilosu 3.140 bugün 4.600 hemşire çok fazla gazda ondan olur dedi
Ozbek42 ikibabybirmom sadece anne sütü alıyorsa kilonun hiçbir zararı yok.. hareketlenince duracak kilo alımı bizimki durdu mesela
Ekim19 ikibabybirmom onun demek istediği sanırım şu gazdan dolayı kakasini yapamiyorsa siskinlik yapiyordur o yüzden kilosunu etkiliyordur
ikibabybirmom Ozbek42 sadece anne sütü değil malesef sariligimiz vardı mama takviyesi yapıyorum ama günde iki defa sadece mama diğer zamanlarda hep emiyor
Ozbek42 ikibabybirmom anladımm takip edin bebişi maşallah 😊 hareketlenmeye başladıgı zaman geçiyor merak rtmeyin sağlıklı olsun yeter ki 😊
ikibabybirmom Kadifemsii bende kiloyla alakası olduğunu düşünmuyorum hemşire oylr söyleyince sasirdim
kitapkurdubebeninanasi ikibabybirmom ya açıkçası sağlık ocağındaki hemsirenin söylediği hiçbir seyi dikkate almıyorum ben çünkü her ay gttigimiz doktorun tam tersi seyler söylüyordu. Benim bebeğim o zayiflikla gaz bombasiydi resmen
Uzymom ikibabybirmom tabi ki hayır ne alakası var çırpı bacaklı oğlum gazdan bitirdi bizi mesela minnacık bişeydi hala da öyle kilolu değil😅
ikibabybirmom Uzymom yani bende şaşırdım duyunca hemşire bugün oyle söyledi büyük oğlumda kilolu bi bebekti ama onda hiç böyle birşey duymamistim
ikibabybirmom Ekim19 bende ilk defa duydum büyük oğlumda bebekken çok kilolu bi bebekti hiç böyle bsey duymamistim
Uzymom ikibabybirmom ablamın oğlu var benimkiyle aynı zamanlarda doğdu görsen bi tontiş ama hiç gaz sorunu olmadı. Bizim ki zayıfım demeden gazdan perişan etti bizi 😀
ikibabybirmom Uzymom yani bende kiloyla alakası olduğunu düşünmüyorum da hemşire oyle diynce kafam karıştı benimde 🤭