Tokyo Samsunlu değilim canım, yeni gelin geldim çok iyi bilmiyorum sadece rutin kontrollerimi, doğumumu orada yaptım öyle biliyorum. Bebeğimi de rutin kontrollere oraya gidiyorum, benim özel sigortam vardı %20 indirim uyguluyorlar, normalde muayene 165 lira ama öyle gereksiz kan idrar felan istemiyor, doktorum para yanlısı değil yani ve gayet iyi ilgili