GoldenRose canım inan benim zamanımda da atak yoktu kimse bilmezdi iki çocuk büyüttüm biri 13 yaşında öteki 11 yaşında.bana da burda görüyorum ve çevremde komik geliyor atak haftası vs..her çocuk her ay farklı beceri ve duygu geliştirir farklı şeyler öğrenir bi ayı öteki ayını tutmaz.her ay huyu değişir falan.şimdi de 15 aylık bebeğim var yok hiç atak haftası yaşadın mı ,en zorlandığın ay hangisi diye.valla hiç te olmadı.dönemin gerektirdiği duygu durumlar neyse onu yaşadı diyorum.