zeynepduha hiççç ama hiççç paniklemeyin,benim de ilk bebeğim 5 aylık şuan ve 2. Ay aşısında da 4. Ay aşısında da sadece gece 12 civarı huzursuzlandı.Aşı yerleri ağırdı ve biraz ateş yaptı,bende hemen fitil attım.Yarım saate rahatladı.İnşallah sizinde en az şekilde huzursuzlukla geçer🙏