Bir sorum olucaktı, kızım 5 ay oldu.Almanya da yaşıyoruz 2 kere aşıya gittik, 2 ve 4 aylıkken.Ama şimdiye kadar olduklarımızda koldan olan verem aşısı yok.Bir daha ki aşısı için de 10,14 ay arası yazıyordu sanırım.Acaba bir sonraki aşılarda mı olucak verem yoksa burda yapmıyorlar mı? Bilenler beni aydınlatabilir mi lütfen?🙏