BalkizimBaloglum2 Yaklaşık 2 haftadir ağlayarak uyanıyoruz özellikle gündüzleri anne anne diye hickira hickira aglayarak geliyor odadan ve istisnasız 1 saat memede duruyo o şekilde uyuyor bu neden olur ki dislerden olurmu acaba yaşayan varmi bu durumu 😑
ekmek-arasi BalkizimBaloglum2 bizde aynini yasiyoruz doktora goturdum artik dis degildi ama ruya goruyormus gun icinde izledigi tv insanlar disardaki oyunundaki herseyi ruyasinda dile getiriyormus
hzlssmoom BalkizimBaloglum2 15 aylık anne diyormuş ne güzel 😍 kızım da 15 aylık anne desin diye dört gözle bekliyorum 🥺 başınıza gelen durumu hiç yaşamadım daha 🤗
Neslihanbew BalkizimBaloglum2 tv izliyorsa uyumadan en az 2 saat işlememesi lazımmış birde meme yi emzik yapmış bağlanmış olabilir inşallah memede uyumadan vazgeçirebilirsiniz
BalkizimBaloglum2 ekmek-arasi evet tavuklari görmüştü disarda onu sayıklıyor mesela gıdak😅 diye ne zaman duzelir ki bi acaba 🙈
ekmek-arasi BalkizimBaloglum2 duzelmez tam anlamiyla dunyadaki olup biteni kavrayana kadar ama arada dinlenir duzelir gecer gibi olur
BalkizimBaloglum2 hzlssmoom bi anda diyorlar der merak etmeyin evde devamli tekrar ediyordum ben anne anne diye
ekmek-arasi hzlssmoom bence cokta ozenme anne desin diye gunde 1500 kere anne hatta duyurana kadar annneeeeeee diye ciglik atan sorun etme benimkide desteksiz yurumuyo her bebek ayni degil ama o anne dediginde evet dunyalar senin olucak ve dicek ins en kisa zamanda