4,5 aylık bebeğim var ve yaklaşık 2 haftadır çok mızmız önceden sadece uykusu geldiğinde böyleydi şimdi artık sürekli bu durumda. Bi öneriniz var mı?
Meme reddi de yaşıyorum ara ara zoraki emziriyorum kan ter içinde kalıyorum en zor sürecim oldu şimdiye kadar