berna_demir biz de henüz ek gıdaya başlamadık ama ben de araştırıp indirim gördükçe yavaş yavaş aldım. Neler aldım, oioi silikon sebze meyve püre kabı, bir tane silikon kaşık, cam rende, püre kaşığı(kıvamı yoğun şeyleri bununla veriyorlar yemeleri kolay oluyor ve kendileri yiyebilmeleri için iyi oluyormuş) yoğurt mayalamak için minik minik kavanozlar aldım tek seferde açıp bitirebileceği kadar küçük. Bir de en uygunundan suluk aldım. Genelde diş dönemine denk geldiği için ısıra ısıra ucunu koparıyorlarmış. Bununla alışınca pipetli suluk alırım. Şimdilik bunlar var. Aklımda olanlar, önlük en az 3 tane, silikon mama kasesi ve bölmeli mama tabağı. Bunlar yeterli olur diye düşünüyorum ama artık süreç içinde daha iyi anlarız neye ihtiyaç olduğunu.