Drn05 Merhaba herkese. Çok şükür kızımla 25 günlük olduk. Sadece anne sütü ile besleniyoruz. Doktorumuz havaların sıcak olduğunu günde 1 çay kaşığı su verebilceğimi söyledi. Var mı su vereniniz?!
Guzelkizimbenim Drn05 1 2 çay kaşigindan hiçbirşey olmaz kepçeyle verin denmiyor hem pamukcugu engeller hemde havalar sicak
Fer4hh Drn05 canım benim ikizlerim var süt mama birlikte gidiyoruz bi süre sonra emmeden ve biberon tutmayı reddetiler farkettim ki dilleri bembeyaz rota aşısını olurken ebem hiç su bermedin mi mama midelerini kaynatıyor dilleri pamukçuk olmuş dedi 2.5 aylıktan beri hergün veriyorum şükür dilleri temizlendi 2.5 3 aylıkken rezene ve kimyon veren anneler hayır su vermeyin altı aydan önce yasak falan fasa fiso ben kendimde hemşireyim mamayı suyla hazırlıyoruz sütün %80 ni su ama suyu bağırsaklar sindiremezmiş gibi saçma sapan yorumlar gördüm sanki molekül yapısı değişiyo aynı su işte calpolden dolvenden daha güvenilir emin ol su bu yani
[silindi] Tüm dünyada ilk altı ay anne sütünden başka bir şey vermeyin denirken neden bazı doktorlar bile kendi kafalarınca bir şey yapıp yönlendiriyor anlamıyorum. Asla vermeyi düşünmüyorum. Anne sütünün zaten neredeyse hepsi su. Başka bir doktora daha danışın bence çok arada kalırsanız
Cinarduygu12 [silindi] ilk 6 ay anne sutu harici vitaminler asilar gaz damlalari zaten kullaniliyor 😊
Drn05 [silindi] valla ben bu doktorları ebeler çözemedim birinin dediği diğerine tutmuyor. Kime neye inancağıma şaşırdım
gocebebirbayan Drn05 bende minik su biberonu aldım. Veriyorum eline kendi zaten ihtiyacı kadar içiyor sonra diliyle itiyor atıyor biberonu 😊 15 cc filan içiyor en fazla sanırım doğduğundan beri veriyorum ben. O zaman çay kaşığı ile veriyordum. İnsan bu sonuçta. Hayvanlar bile yavrularına su içiriyorlar hiçbir zararı olmaz korkma 😊
Cinarduygu12 Drn05 canim ver cünku bizim doktorumuz da ver dedi ben de veriyorum ama arkadasim 6 ay su verilmez dedikleri icin vermemisti bebeginde çişinde kan oldu idrar yolu enfeksiyonu olmus cocuk nefroloji uzmani hem bol bol emzirmesini hem su vermesini soylemisti az miktarda tabi cunku sicak havalarda su vucuttan sadece çisle atilmiyor terliyorlar da ayni zamanda
[silindi] Cinarduygu12 evet bastıra bastıra söylüyorum bilinçli ebeveyn olmak çok önemli. Aşılar vitaminler çocuğun midesini doldurmuyor. Bir çay kaşığı bile olsa su içen çocuk midesinin büyük bir bölümünü doldurduğu için anne sütünü iyi alacak kadar aç olmuyor. Oradaki vitaminleri suyu vb şeyleri kaçırıyor. Bir çay kaşığından ne olur ki dediğinizde aslında birkaç günlük bebeğin midesi kadar bu oran
Ultraslan40 Asla vermedim, şükür pamukçukta olmadı. Sudan ne olur ki diye düşünmeyin ciddi anlam da böbreğe hasar verebilir 1-2 kaşık yenidoğan için bile etkili, ama anlamadığım her doktor farklı görüşte, o yüzden bir şey diyemiyorum.