Merhaba arkadaşlar 25 günlük bebeğim var bebeğim yaklaşık 2 haftadır bazen uykuya dalarken veya uyanacağı esnada sanki boğazında balgam varmış gibi kendini zorluyor kışın hasta olduğumuz da boğazımı temizleriz o gelen sesten aynısını bebeğim yapıyor 15 günlük doktor kontrolünde fizyolojik serum verdi onu kullanıyorum ama hala devam ediyor sizde de böyle mi bu durum normal mi her bebek böyle mi yoksa endişelenmeyim mi