Alpereninannisiii Dün 40 günlük bebegimi emzirirken ağzını kaçırdı sütüm gözüne geldi bügünde gözü sulanmaya ve çapaklanmaya başladı boyle bisey yasayan varmi doktora goturmeli miyim?
ketcapli_lahmacun Alpereninannisiii bi bilgim yok canım ama üstte kalsın. Bu arada benim oğlumun ismi de Alperen 😍🌼🙈
Alpereninannisiii Mandalinbebeksu ilk defa sicradi oyuzden endiselendim sizide sicradigi zaman sulanma oluyormu
Alpereninannisiii ketcapli_lahmacun teşekkür ederim, adaşimiz saglikli mutlu bi ömrü olur insallah 💙🧿
Mandalinbebeksu Hafif bi sulanma oluyor ama sonra geçiyor. Hatta bebeğin gözünde bi çapak falan olanın bizde gözüne anne sütü damlatırlar. Ama şimdi her bebek farklıdır. Aklın kalmasın bi sağlık ocağına götür istersen hastane uzak falansa.