Kuzum11 Merhaba 1 ay önce doğum yaptım sezryan kanamam hala devam ediyor orkid kullanmaktan gına geldi aşırı bi kanama yok lekenme şeklinde sıcakta orkid takmaktan bıktım ne zaman bitecek bu? Kontrole mi gitsem yoksa normalmidir??
Han30 Kuzum11 normal benim 40. Gün bitmişti tam anlamıyla ilk 2-3 hafta ped sonra leke leke geldiği için günlük ped kullandım
Han30 Kuzum11 deneyin bi baktınız taşma oluyor ince normal pedle devam edin bende sinir oluyordum ne çok ne az akıyor die😅