Aynur93 Bebeğim 2 aylık gündüz yatağa yatirinca 5 dakikada uyanıyor ama başının altına yastık koyarsam saatlerce uyuyo neden olabilir acaba?
Ayaniz Aynur93 anne karnı formu yakalıyodur cenin pozisyonunda oluyorlar ya anne karnında. Yamuk duruyolar oyuzden yamuk yumuk uyumak hoslarına gidiyor sanırım😂 benim bebegimde 2 ay 10 günlük aynı sekilde daha cok seviyor
deletedmom2200 Aynur93 uzun uyuyor olabilir ama 1 yaşa kadar yastık yorgan veya beşik içerisinde herhangi başka bişe önerilmiyor canım çok dikkat etmen lazım Allah korusun
yaseminnduru Aynur93 canım bende yastık kullanmıyorum ve 1 yaşına kadar da kullanmayacağım ! Tercih meselesi. Ben bebeğimi puset e koyuyorum mışıl mışıl uyuyor gündüzleri
Denotemo Aynur93 gündüz gözün üstündenolduğu için yastık kullanabilirsin benim bebeğimin reflüsü var yastık iyi geliyodu gözün üstünde nasılsa nasıl rahat yçuyuyosa öyle uyusun uyku altın altın😂 benim kıIm yarkm saat uyusa şükrediyorum
Gulom34 Aynur93 canım bizim kafalarımız yamuk yumuk mu omurgalarımız yamuk mu doğduğundan bu yana yastık kullanıyoruz sen bilirsin içine sinmiyır ise yastık kullanma
Deletedmom381 Aynur93 dogdugundan beri yastıkla yatırıyorum çok şükür bir sıkıntısı YOk. Hatta yüz üstü yatmayı çok seviyordu ilk aylarda, gündüz benim gözetimimde saatlerce yüz üstü yastık üzerinde yatırıyordum. Hem çok kolay gaz çıkartıyordu
deletedmom2200 Aynur93 ne farkeder canım sürekli gözünün önünde olmadığı sürece tehlike her uykuda söz konusu. Ben felaket tellalı olmak istemem ama bildiğimi söylemekle mükellefim kendime göre 🙏 Umarım tüm Bebekler sağlıcakla büyürler ✌🏻
gzmemr Aynur93 doğduğundan beri yastıkla uyuyor canım öyle yüksek değil tabiki ince birşey şuan 6 aylığız hala devam rahat ediyor kuzum ☺️birşey olmaz merak etmeyin