Bebeğim 2.5 aylık geçen hafta salı günü 2.ay aşısını çarşamba günü ise sünnetini yaptırdık tabi uyku düzeni bozuldu uykuya geçirme yöntemimi de unuttu yeterki sakinleşsin canı acımasın diyerek kucakta gezdirerek uyuttum. Onu da geçtim uyanıkken hiçbir ihtiyacı yokken aşırı mızmız ağlakçı yani 🥺 normal değil mi bu hem aşı hem sünnet üstüste geldi ne zaman geçer bilenler aydınlatsın lütfen 🥺