Renesmee bizimki de öyle ne yazıkki uykusuzluktan ölse de kucağımda evi dolaşıp izlemek istiyor. Bende önce onun gönlünü yapıp evde bir iki tur atıp yatacağı odaya geliyorum, bi iki turda odada atıp oturuyorum. Artık o da sakinleşmiş oluyor itiraz etmiyor yavaş yavaş kucağımda uyuyor.
Bazende çok agresif oluyor kucağımda çırpınıp ağlıyo o zaman da sıkıca sarılıyorum sakinleşmesi için konuşuyorum çabucak sakinleşiyor