Canım 8 aylık 8,5 kilo 4 numara kullanıyoruz. Ben küçük bez kullanma taraftarı değilim iz yapıyor. Bez dediğin göbek deliğinin üstünde olmalı sırtını da epey kapatmalı. Orda ki kilolara göre kullanmıyorum bana uyumsuz geliyor. Küçük ve dar olursa sıcaktan pişer elindekini bitir 3 al.