Kizlar benim için çok önemli bi çocuk doktorumuz vardi,iki kızımids hep ona götürmüştüm.Simdi hastane değiştirdi,çocuk alerji uzmanı olmuş.Kiziminda diyagramı da bir sorun çıktı malesef 🥺O doktora götüreceğiz.Ben elimiz boş gitmek istemiyorum.Kalici bı hediye olsun istiyorum çiçek çikolatadan ziyade.Fikirlerinizi bekliyorum..