Baharbek beni mesai bitimine kadar bekletip sezaryene almıştı. Gerçi benim özel durumum olduğu için beklemek istemedi hemen aldı bebeği. Arkadaşımıda apar topar sezaryene almak istemiş bi sebeple arkadaşım reddetmiş beklicem ben diynce ben mesuliyet almam diye kızmış bi kaç gün sonra kız normal doğum yaptı. Hilal hanıma uysaydım boşuna sezaryen olucaktım dedi 🤷🏻♀️