Sabihaky74 Hanımlar 5 ay önce doğum yaptım 3 ay sonra regl geldi 2 ay düzenli gördüm bu ay gecikti doktora gittim bugün rahimde kese yada sıvı dedi beta değerim Allahtan negatif çıktı regl olmam için ilaç verdi doktor başına gelen oldu mu ?
ikioglananasi Bende beş buçuk ay önce doğum yaptım canım 4. Ayda oldum şimdi 1 hafta geçti daha adet görmedim insan stres oluyor