cydcvk tamamdır bende vermiyim o zaman ☺️ şimdilik zaten öğün olarak değilde alışması için veriyorum yinede taze olması önemli tabi tam yemeye başladığında zaten sütler ziyan olmaz diye düşünüyorum 😊 yoğurda sade alışması daha güzel bende öyle alışsın istiyorum inşAllah kızımla aynı fikirdeyizdir ☺️ Teşekkür ederim 🥰