Ndrg-12 cezvede ısıtıyorum canım. Sütü kavanoza alıp kenarından mayayı ekleyip bi tur kaşıkla karıştırıyorum. Ağzına pecete koyup kapağı üstüne kapatıyorum. Battaniyeye sarıp evin sıcak bi yerine hareket ettirmeden koyuyorum. Battaniyeye sar mutlaka sıcak kalsın ki süt mayalansın. Üstüne de fazla battaniyen varsa onu da koy garanti olsun. 7,5-8 saat dursun. Sonra ağzı açık şekilde dolaba koy. 12 saat sonra verirsin bebişine. Ben şimdi mayaladım. Akşam açıcam. Sabah yedircem kızıma