Vala ilerleme de gerileme de oluyor başladığımdan beri hiiç bebek bezi takmadım altına nereye götürsem yanımda 3-4alt sort pijama götürüyorum yaparsa da temizliyorum napim komsuya da dışarıya da çarsıpazara da anneme de kaynanamada herryere alt pijama taşıyorum. diyorki adamın biri oto koltuguna alıştırmak için öyle salonun ortasına koyup çocugun kendisinin oturmasını beklemediysen lazımlıgı da öyle ortaya koyup çocugun kendi kendine oturmasını bekleyemezsin adama hak verdim ama işte çocuk lazımlıktan korkuyor evi … götürüyor 🤣🤣😂😂😂