Sebahat55 Merhaba. Bebeğim 45 günlük birkaç gün önce kalça ultrasonuna girdik. Çıkık değil ama çıkığa yakın dedi doktor çift bez takıyoruz korkuyorum.
Nefeshiramm Sebahat55 bilgim yok canım bizde girmedik daha hareketlerinde filan anlaşılır Birşey varmı
zarifbirhanim Sebahat55 değerlerini söylediler mi? Genelde 3 aya kadar kendi kendi düzelebiliyor. Ama önlem almak çok daha iyi. Kanguru varsa bu dönemde kanguru çok ise yarıyor