Kızım 22 aylık bu zamana kadar böyle bi korkumuz yokken 1 haftadır oto koltuğuna oturunca çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor. Öyle olunca malum hiç biyere gidemez olduk ikimiz alla önüne çizgi film açıp oturmayı bile denedim ki normalde bayılır evde çok huysuz sa en son çare olarak kullanırım bunu. Ama ona bile bakmadı. Eğer babasıyla da gideceksek kucağıma gelmek için başlıyo ağlamaya.. Almıyorum ama perişan oluyor nasıl aşacağız bunu bilemiyorum umarım geçicidir