zmerves Benim oglum da da ateş huzursuzluk yapmamıştı bu zamana kadar aşılar ateş yapmadı çok şükür. Sadece bacağında hafif şişlik ve kızarıklık oldu onu da doktora sorduk kolanyag ile pansuman yapın geçer dedi 2 güne geçmişti şuan 9 ay 5 günlük oğlum.Insallah size de ateş yapmaz .