Sebahat55 Merhaba sezeryan dikiş yerinin sağ tarafında ceviz büyüklüğünde bir şişlik var dışarıdan belli olmuyor içeride bir şişlik ağrı acı falan yok. Bilgisi olan var mı?
Nefeshiramm Sebahat55 bende de vardı 2 gün takip ettim ağrım da vardı benim ağrı filan azalınca sıkıntı etmedim gitmedim hastaneye şükğr baya hafifledi kaç gün oldu sezeryan olalı