Bu postu çook çok üzülerek yazıyorum.
İki gündün kollarımda kaşıntı vardı sanki sivri sinek ısırmış gibi görüntü oluyordu az önce sağlk ocağına gittim doktr baktı dedi görseli UYUZa benziyor krem fln yazdı dedi kullan eyer geçmese cild doktoruna git. Ben bu hastalıktan çok korkuyordumm çünki bebeğim var nasıl olur hiç biyerede gitmemişm inşallah uyuz olmamışm
Bu arada sadece kollarımda kaşıntı var ara sırada bacaklarımda oluyor gece kaşntı yk şimdilik sizce bu nedir ? Nası olucak pff Allahım yardımcı ol