bus1 Gamzeli28 ilk dozu 5.ayda yaptırdık ilk gün baya zor geçti ikinci gün azaldi üçüncü gün tamamen geçti
Purple13 Gamzeli28 evet doktorum evdesiniz zaten demişti 12. Ayda başlayalım dedi. Doktora göre değişiyor aşı takvimi doktorunuz hangi ay derse o zaman başlayın.
Maviboncukannesi ZehraSareMom evet canım bizde 3. ayda başladık sadece ilk doz biraz ateş yaptı diğer dozlarda sorun yaşamadık