Mutluluk doğum yapalı 4 ay oldu doğurdum gunun aksamından itibaren bendede basladı 4 aydır gecmıyordu normalde hiç olmaz bende behcetden suphelenıp doktora gittim doktor behcet değilsin genıtalde de olur ve gozlerınden anlasılır behcet olduğun dedi inan bazen sıkayet edince kurtulursunya o gunden sonra cıkmadı bidaha🙄buyul ıhtımalle bagısıklıkla alakalı benım dusuktur bagısıklığım doğumu kaldıramadım belkıde vucudumda da cok ağrılar oldu cunkuu