Minnakseven Canım anneler burda bir sürü post açtıktan sonra çeşme için tatil rezervasyonu yapmıştım cumartesi gideceğiz nasipse.ancak bugün okudum müsilaj İzmir Güzelyalı’ya kadar gelmiş.eşim diyor ki çeşmeye gelene kadar biz gider geliriz ancak bı yerde okudum denize girenlerde ishal ateş kusma görülmüş diye.konuyla ilgili bilgisi olan var mıdır? Siz denize girdiniz mi? Diyeceksiniz deniz canlıları ölüyor senin derdin bu mu? Haklısınız benim derdim bu değil zaten duruma göre rezervasyonu iptal edip paramı geri alacağım sadece.lütfen bilgisi olanlar cevap yazsın teşekkür ederim hepinize ♥️
GoGirl Minnakseven bence sizinki de derr sonucta gidiceksiniz benim cesmede ki durumdan bilgim yok ama bende tedirgin olurdum saglik acisindan cok tehlikeli oldugunu soyluyorlar ve hizli da yayiliyor sanki
Minnakseven GoGirl evet ya çok üzücü bı durum temizlenmesi de 2-3 yıl sürecekmiş 😔 bitmiyo musibetler galiba iptal edeceğim
poncikci Canım çeşmeyi bilmem ama bizim tekirdağda yazlığımız var ben kızımı bu sene sokmayı düşünmüyorum, denizin üstü bu haldeyse altı ne haldedir. Gittiğiniz otel havuzlu ve temizse bence iptal etmeye gerek yok
Minnakseven poncikci işte havuza sokmak istemiyordum kızım ilk defa denize girecek diye heyecanlıydım hevesim kursağımda kaldi
Minnakseven poncikci temizdir herhalde ama kimyasallar temizleyiciler falan var diye sokmak istemiyorum açıkçası havuza
Minnakseven stella Didim’e uzak kalıyor ama sanırım ben de Balıkesir tarafındayım buraya da gelmedi henüz ama girmedik daha
Slmnese Çeşme’de arkadaşlarımız var daha yeni gittiler denize her yerde de giren vardı. Gidin bence denize giremezseniz de havuza girersiniz. Ertelerseniz belki uzun bir müddet hiç temizlenemeyecek ve daha aşağılara da ilerleyecek.