Emelli Aysem32 bu aralar emmek istemiyor. 5 dk zor emiyor aglmaya baslıyor. Geceleri de aynı şekilde 😭
Pembis Emelli aynen bişey oldu sanki karnı da inmiş gibi geliyor sanki zayıfladı psikolojik mi bilmiyorum
Emelli Pembis bana da öylr geliyor ama öyle degil. Atak haftasındaymıs. 19. Haftaya kadar. Huzursuzluk aglama vs oluyormus. Sabır ediyoruz ...
toprakpasam Aya girdiğimizden beri inanılmaz bir huzursuzluk başladı. Emerken dikkati dağılmazdı gayet güzel emerdi şuan 5-10 dk ağzından sürekli çıkara çıkara emiyor. İnşallah böle devam etmez. Çığlık çığlık ağlamaları bu ay gördüm resmen 😕😕
Nurci Mertsmom benimde var sağılmış sütüm ama biberona alışmasın diye vermiyorum acaba bende mi versem
Mertsmom Nurci biberon verdikten sonra reddetme olabilir zaten kritik aylardayız..benimki beni de emiyor ama tutana kadar bazen savaş veriyoruz,sizde olmazsa gece yatarken 1 kere biberon verebilirsiniz.
matmazel Benimki 5 dakikada karnını doyurur 10 dakika da oyalanır memede. Güler etrafına bakar oynar emer. İş çok oyuna dönünce bırakırız😏