Merhaba benim dogumdam sonra şiddetli migde agrılarım başadı gecen ay iç hastalıkları uzanına gittim refli oldugunu ve migdenin yemek borusuna sıcradını soyledi cok ıkınmadan olmus defi ilaclar reflü yastıgı ve yasaklı yıyecekleri soyledi hepsini yaptım fakat yıne agrılar oluyor sırt ve koltuk altı agrılarım hiç durmuyor zaten bide yemedim zaman migdem pek agrımıyor cok azcık bişe yesemde hemen migdemde şişlikler ve agrılar oluyor bi kac kişide kansere dönüştünü duydum daha yeni 3 aylık bebegim oldugu için cok korktum neyapmalıyım acabaa