ipekkizz Merhaba 🌸 kızlar nevresim takımı ve yatak örtüsü için önerebileceginiz sayfalar var mı ? Yatak ölçümüz büyük oldugu için bebek nevresimi istemiyorum birazda klasik tarzda istiyorum tesekkür ederim şimdiden
jap ipekkizz çocuğunuz için mi istiyosunuz doğru mu anladım. Yataştan aldım ben desenleri falan çok tatlı
xdenoo ipekkizz Hibboxnun nevresimlerine yatak örtülerine bakabilirsin ben evdekilerin çoğunu oradan aldım çok memnunum hem kaliteli modelleri çok güzel
ipekkizz jap evet kızım için ama mobilyası klasik tarz o yüzden sanırım benm istedigim gibi magazalarda yoktur instagramda falan yapıyorlar işlemeli vs o tarz ☺️
ipekkizz xdenoo şimdi baktım cok güzeller ama malesef benim istediğim ölcüde bulamıyorum hic bir yerde
Zumra_ ipekkizz bizim kızın yatağı 90×190 olduğu için tek kişilik nevresim oluyor🤭 7 yıldır kendimize karaca kullanıyorum kalite yönünden mükemmel İnternet üzerinden yada magazaya gitme imkanınız varsa inceleyebilirsiniz 😊👍
ipekkizz Zumra_ bizim yatak ölçümüzde 90×190 ☺️ Karaca bende kullandım birkaç kez pamuklanma yaptı aslında ama tekrar bakacağım tesekkür ederim 🌸