Rabiasya21 Kızlar 4 gündür nezleyim ilaç kullanamıyorum bitkisel çaylar içtim ama geçmedi önerilenizi bekliyorum çok kötüyüm 😟
Rabiasya21 Kubra4745 kayınvalidem az önce mevsim meyvelerini kaynat suyunu içi dedi ve yoğurt suyu birazdan deneyeceğim inşallah iyi gelir çok kötüyüm ben de 😟
Kurabiyecanavari Doktora gittim. 6saatte 1 parol. Ihlamur içine bal limon zencefil sürekli. Geçmedi henüz…
Kurabiyecanavari Rabiasya21 aerius 5mg içebilirsin demişti iyileşmezsen.dün gece ve bugün içtim toparladım hemen aklında olsun.
Rabiasya21 Kurabiyecanavari Bende öğlen meyvelerini kaynattıktan sonra içtim akşama da nane limon bugün çok daha iyiyim teşekkür ederim yine de canım saolasın 🙏🏻❤️